• Napisz do nas
  • +48 733 337 990
doitcrew-bdoitcrew-bdoitcrew-bdoitcrew-b
  • Usługi
    • Reklamy płatne
      • Google Ads
      • Facebook Ads
      • Twitter Ads
      • LinkedIn Ads
      • Instagram Ads
      • Allegro Ads
      • Tik Tok Ads
      • Remarketing
    • Pozycjonowanie
      • Pozycjonowanie e-commerce
      • Linkbuilding
      • Optymalizacja SEO
      • Audyt SEM/SEO
      • Wizytówka Google Moja firma
    • Sklepy i strony internetowe
      • Sklepy internetowe
      • Strony internetowe
      • Strony instytucji publicznych
    • Social media
      • Prowadzenie SM
      • Reklamy płatne
    • Doradztwo i analityka
      • Analityka
      • Opracowanie strategii marketingowej
      • Strategia komunikacji
      • Audyty
  • Baza wiedzy
  • O nas
  • Klienci
    • Portfolio
  • Kontakt
  • Napisz do nas
  • Zadzwoń do nas
✕

Baza wiedzy

22 kwietnia 2025
9 lat temu w bialymstoku narodzila sie agencja marketingowa do it crew

9 lat temu, w Białymstoku, narodziła się agencja marketingowa DO IT crew.

Bez inwestorów, bez fanfar i bez złotych klamek. Za to z ogromną determinacją i wiarą, że marketing może znaczyć więcej niż „ładny post” i „lajki na […]
Lubisz to?
Czytaj dalej
22 kwietnia 2025
Freud w feedzie twojej firmy, czyli jak id, ego i superego wpływają na twoją strategię marketingową

Freud w feedzie twojej firmy, czyli jak id, ego i superego wpływają na twoją strategię marketingową?

Gdyby Freud żył w 2025 roku rzuciłby psychoanalizę i pracował jako marketer, zastanawiając, dlaczego po raz trzydziesty publikujecie tą samą nudną informację o produkcie. Zastanawiałby się, […]
Lubisz to?
Czytaj dalej
17 kwietnia 2025
AI w marketingu – jak wykorzystać sztuczną inteligencję bez tracenia autentyczności?

AI w marketingu – jak wykorzystać sztuczną inteligencję bez tracenia autentyczności?

Jak wyjść z twarzą w czasach AI?Chodzi o twarz autentyczności i wiarygodności, o które teraz niestety coraz trudniej. Myślę, że największym błędem wielu marketingowców jest brak […]
Lubisz to?
Czytaj dalej
15 kwietnia 2025
E-commerce w Polsce – jak zwiększyć sprzedaż, nie wydając fortuny na reklamy?

E-commerce w Polsce – jak zwiększyć sprzedaż, nie wydając fortuny na reklamy?

E-commerce w Polsce – jak zwiększyć sprzedaż, nie wydając fortuny na reklamy? Rynek e-commerce w Polsce dynamicznie rośnie. Coraz więcej firm przenosi swoją działalność do sieci, […]
Lubisz to?
Czytaj dalej
1 kwietnia 2025
Strony, które konwertują, czyli co sprawia, że strona sprzedaje?

Strony, które konwertują – co decyduje o skuteczności witryny?

Dobra strona internetowa to coś więcej niż ładny wygląd. To przede wszystkim funkcjonalność, szybkość i przejrzystość. Jeśli użytkownik nie znajdzie tego, czego szuka w kilka sekund, […]
Lubisz to?
Czytaj dalej
28 marca 2025
Jak zmniejszyć porzucenia koszyka?

Jak zmniejszyć porzucenia koszyka? 5 kluczowych zasad w budowie sklepu

Porzucanie koszyka to jedno z największych wyzwań dla właścicieli sklepów internetowych. Klienci dodają produkty do koszyka, ale z różnych powodów nie finalizują zakupu. W agencji marketingowej […]
Lubisz to?
Czytaj dalej
21 marca 2025
Social media w 2025 – co działa, a co jest już passé?

Social media w 2025 – co działa, a co jest już passé?

Witajcie w 2025 roku – to czas wielkich zmian nie tylko na świecie, ale także w uwielbianych przez wszystkich social mediach. Internetowa rzeczywistość zmienia się w […]
Lubisz to?
Czytaj dalej
21 marca 2025
Google Grants: Co to jest, jak działa i jak może pomóc Twojej fundacji czy stowarzyszeniu?

Google Grants: Co to jest, jak działa i jak może pomóc Twojej fundacji czy stowarzyszeniu

Co to jest Google Grants? Google Grants to program oferujący fundacjom i organizacjom non-profit możliwość otrzymania bezpłatnej reklamy w wyszukiwarce Google. Jest to inicjatywa w ramach […]
Lubisz to?
Czytaj dalej
20 marca 2025
Nowoczesne strony internetowe – co naprawdę ma znaczenie w 2025?

Nowoczesne strony internetowe – co naprawdę ma znaczenie w 2025?

W 2025 roku, projektowanie stron internetowych nabrało zupełnie nowego wymiaru. W miarę jak technologia ewoluuje, zmieniają się także oczekiwania użytkowników oraz wymagania rynku. Aby wyróżniać się […]
Lubisz to?
Czytaj dalej
18 marca 2025
Google Consent Mode – ochrona danych czy iluzja wyboru?

Google Consent Mode – ochrona danych czy iluzja wyboru?

Czym jest Google Consent Mode? O tym pisałam już w innym artykule na ten temat, który możecie znaleźć tutaj. Dzisiaj podejmę zbieżną tematykę, a będzie nią […]
Lubisz to?
Czytaj dalej
14 marca 2025
Storytelling w reklamie – jak tworzyć treści, które faktycznie sprzedają?

Storytelling w reklamie – jak tworzyć treści, które faktycznie sprzedają?

Zastanawiałeś się kiedyś czy Twoje reklamy mówią coś więcej niż „kup teraz”? Jeśli nie, nadszedł właśnie czas by to zmienić. Witaj w świecie storytellingu – sztuce […]
Lubisz to?
Czytaj dalej
12 marca 2025
Jak linki i artykuły sponsorowane wpływają na widoczność Twojego biznesu?

Jak linki i artykuły sponsorowane wpływają na widoczność Twojego biznesu?

W 2024 roku strategie marketingowe oparte na linkach zewnętrznych i artykułach sponsorowanych odgrywały kluczową rolę w zwiększaniu widoczności biznesów w internecie. Firmy, które inwestowały w jakościowe […]
Lubisz to?
Czytaj dalej
12345678910
Następna strona

Adres

Przędzalniana 6L
15-688 Białystok

Telefon

+48 733 337 990

E-mail

karolina@doitcrew.pl

Zadzwoń do nas Napisz do nas
DO IT crew
DO IT crew sp. z o.o.
ul. Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok




O nas | Kontakt | Polityka prywatności

Napisz do nas