22 kwietnia 2025
Bez inwestorów, bez fanfar i bez złotych klamek. Za to z ogromną determinacją i wiarą, że marketing może znaczyć więcej niż „ładny post” i „lajki na […]
22 kwietnia 2025
Freud w feedzie twojej firmy, czyli jak id, ego i superego wpływają na twoją strategię marketingową?
Gdyby Freud żył w 2025 roku rzuciłby psychoanalizę i pracował jako marketer, zastanawiając, dlaczego po raz trzydziesty publikujecie tą samą nudną informację o produkcie. Zastanawiałby się, […]
17 kwietnia 2025
Jak wyjść z twarzą w czasach AI?Chodzi o twarz autentyczności i wiarygodności, o które teraz niestety coraz trudniej. Myślę, że największym błędem wielu marketingowców jest brak […]
15 kwietnia 2025
E-commerce w Polsce – jak zwiększyć sprzedaż, nie wydając fortuny na reklamy? Rynek e-commerce w Polsce dynamicznie rośnie. Coraz więcej firm przenosi swoją działalność do sieci, […]
1 kwietnia 2025
Dobra strona internetowa to coś więcej niż ładny wygląd. To przede wszystkim funkcjonalność, szybkość i przejrzystość. Jeśli użytkownik nie znajdzie tego, czego szuka w kilka sekund, […]
28 marca 2025
Porzucanie koszyka to jedno z największych wyzwań dla właścicieli sklepów internetowych. Klienci dodają produkty do koszyka, ale z różnych powodów nie finalizują zakupu. W agencji marketingowej […]
21 marca 2025
Witajcie w 2025 roku – to czas wielkich zmian nie tylko na świecie, ale także w uwielbianych przez wszystkich social mediach. Internetowa rzeczywistość zmienia się w […]
21 marca 2025
Co to jest Google Grants? Google Grants to program oferujący fundacjom i organizacjom non-profit możliwość otrzymania bezpłatnej reklamy w wyszukiwarce Google. Jest to inicjatywa w ramach […]
20 marca 2025
W 2025 roku, projektowanie stron internetowych nabrało zupełnie nowego wymiaru. W miarę jak technologia ewoluuje, zmieniają się także oczekiwania użytkowników oraz wymagania rynku. Aby wyróżniać się […]
18 marca 2025
Czym jest Google Consent Mode? O tym pisałam już w innym artykule na ten temat, który możecie znaleźć tutaj. Dzisiaj podejmę zbieżną tematykę, a będzie nią […]
14 marca 2025
Zastanawiałeś się kiedyś czy Twoje reklamy mówią coś więcej niż „kup teraz”? Jeśli nie, nadszedł właśnie czas by to zmienić. Witaj w świecie storytellingu – sztuce […]
12 marca 2025
W 2024 roku strategie marketingowe oparte na linkach zewnętrznych i artykułach sponsorowanych odgrywały kluczową rolę w zwiększaniu widoczności biznesów w internecie. Firmy, które inwestowały w jakościowe […]