5 grudnia 2024
Dlaczego wizytówka Google Moja Firma jest tak ważna? Wizytówka Google Moja Firma (Google Business Profile) to niezbędne narzędzie dla każdej firmy, która chce zwiększyć swoją widoczność […]
2 grudnia 2024
Planujesz koncert, spektakl teatralny czy premierę kinową? Doskonale wiesz, że wydarzenie, choćby było wyjątkowe, nie sprzeda się póki potencjalna publiczność się o tym nie dowie. W […]
29 listopada 2024
Nie da się ukryć, że aktualnie krótkie formy wideo opanowały cały internet. TikTok czy Instagram Reels są już nie tylko rozrywką dla młodszych odbiorców, ale również […]
20 listopada 2024
1. Nieatrakcyjny i nieintuicyjny wygląd strony internetowej Twoja witryna to pierwsze wrażenie, jakie robisz na kliencie. Jeśli jest nieestetyczna, zbyt chaotyczna lub trudna w nawigacji, odwiedzający […]
18 listopada 2024
Współpraca z agencją marketingową to inwestycja, która ma przynieść zwrot w postaci przychodu, a co za tym idzie na początku większej widoczności, ruchu na stronie, a […]
15 listopada 2024
Kampanie PLA – Product Listing Ads – to specjalny rodzaj reklam oferowanych w Google Ads, znany w Polsce również jako reklamy produktowe lub kampanie produktowe. Kampanie […]
15 listopada 2024
TikTok, początkowo uznawany za aplikację służącą głównie rozrywce, zyskał status ważnego narzędzia marketingowego, szczególnie w kontekście młodszych pokoleń – Generacji Z i Alfa. Aby skutecznie dotrzeć […]
13 listopada 2024
Jednym z największych wyzwań, przed jakimi stają właściciele sklepów internetowych, jest wyznaczenie optymalnego budżetu reklamowego. Ile tak naprawdę powinno się wydawać na reklamę, aby efektywnie zwiększyć sprzedaż […]
5 listopada 2024
Sukces w e-commerce wymaga czegoś więcej niż podstawowa obecność online. W odróżnieniu od tradycyjnych biznesów, działalność internetowa nie zna ograniczeń geograficznych, co oznacza, że konkurencja nie […]
30 października 2024
Posiadanie mniejszego budżetu na reklamy wymaga dobrze przemyślanej strategii, zwłaszcza jeśli zależy nam na efektywności i dywersyfikacji (czyli zróżnicowaniu) źródeł konwersji. Wybór odpowiednich kanałów reklamowych oraz […]
21 października 2024
Tworzenie strony internetowej może wydawać się prostym procesem, ale rzeczywistość często pokazuje, że to skomplikowane przedsięwzięcie, które wymaga wielu elementów do przemyślenia i właściwych decyzji. Jako […]
8 października 2024
Branża hotelarska cechuje się specyficzną dynamiką, która wymaga elastycznego i przemyślanego podejścia do promocji. Sezonowość odgrywa ogromną rolę w tej branży, co oznacza, że zarówno sprzedaż, […]