Strategia marketingowa
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa to plan działań mający na celu zwiększenie sprzedaży. Tworzenie strategii dzielimy na trzy etapy: audyty, planowanie i wdrożenie. Na etapie audytów analizujemy Twoje dotychczasowe działania, wydatki na marketing i wizerunek marki. Tworząc plan strategii przygotowujemy kompleksowy dokument, który określa cele i etapy realizacji, zestawione z preliminarzem wydatków na marketing. Ostatnim etapem jest wdrożenie i współpraca z marką na każdym etapie realizacji planu.
Twoje korzyści
- Kompleksowa usługa
- Stała współpraca z agencją, która odpowiada za realizację celów na wszystkich etapach
- Zwiększenie świadomości odbiorców o własnej marce i firmie
- Działanie według przemyślanej i zoptymalizowanej strategii
- Świadome i planowane wydatki na marketing


Nasza oferta
- Audyt działań marketingowych
- Audyt wizerunkowy
- Weryfikacja konkurencji
- Przygotowanie krótkoterminowych i długoterminowych celów
- Roczny lub dwuletni preliminarz wydatków
- Przygotowanie kompleksowej strategii marketingowej
- Współpraca z firmą na każdym etapie wdrożenia strategii marketingowej
