Przygotowanie deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności

Zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, na stronach instytucji zobowiązanych do jej przestrzegania musi pojawić się deklaracja dostępności strony internetowej.
Instytucje, które posiadały wcześniej taką deklarację zobowiązane są do jej weryfikacji i uaktualnienia.

W zgodnie z art. 11 ustawy podmioty publiczne mają obowiązek wykonania przeglądu i aktualizacji deklaracji dostępności do 31 marca każdego roku. Przegląd i aktualizacja powinny zostać niezwłocznie wykonane w przypadku, gdy na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej wprowadzone zostały zmiany, które mogły mieć wpływ na ich dostępność cyfrową.
Zespół DO IT crew pomoże przygotować deklarację dostępności dla Państwa Instytucji.

Nasza oferta

  • Stworzenie deklaracji dostępności od podstaw
  • Dostarczenie gotowego dokumentu deklaracji dostępności

Justyna Skiepko

Telefon: +48 733 337 990
E-mail: justyna@doitcrew.pl

Formularz kontaktowy

    Polityka prywatności (RODO)
    Administratorem podanych przez Ciebie w formularzu zamówienia danych osobowych będzie DO IT crew sp. z o.o., ul Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok. Dane będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu. Będziesz mieć prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – na zasadach określonych w art. 16 – 21 RODO. Jeżeli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, będziesz mógł wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu.