Przygotowanie deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności

Zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, na stronach instytucji zobowiązanych do jej przestrzegania musi pojawić się deklaracja dostępności strony internetowej.
Instytucje, które posiadały wcześniej taką deklarację zobowiązane są do jej weryfikacji i uaktualnienia.

W zgodnie z art. 11 ustawy podmioty publiczne mają obowiązek wykonania przeglądu i aktualizacji deklaracji dostępności do 31 marca każdego roku. Przegląd i aktualizacja powinny zostać niezwłocznie wykonane w przypadku, gdy na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej wprowadzone zostały zmiany, które mogły mieć wpływ na ich dostępność cyfrową.
Zespół DO IT crew pomoże przygotować deklarację dostępności dla Państwa Instytucji.

Nasza oferta

  • Stworzenie deklaracji dostępności od podstaw
  • Dostarczenie gotowego dokumentu deklaracji dostępności

Magdalena Ponikarczyk

Telefon: +48 733 337 990
E-mail: magda@doitcrew.pl

Formularz kontaktowy