Brief – komunikacja w mediach społecznościowych

    Link do witryny


    Jaki jest Twój główny cel biznesowy?


    Jaka jest Twoja grupa docelowa? (wiek, płeć, miejsce zamieszkania, zawód, zainteresowania)


    Do kogo głównie kierujesz swoje treści w SM i jak chcesz się ze swoimi odbiorcami komunikować? Oficjalnie, bezpośrednio, żartobliwie itd.


    Jaka jest główna kategoria produktów/usług, których sprzedaż jest najbardziej istotna? Na czego promocji chcesz się skupić?


    Opisz jednym zdaniem co dajesz swoim klientom, czego nie dają inni (nie chodzi o opis produktu czy usługi, chodzi o doświadczenie)?


    Co wyróżnia Twoją oferty od konkurencji?


    Jakie są Twoje najważniejsze cele w SM? (wybierz maksymalnie 3)


    ZasięgWzrost sprzedaży online lub offlinePozyskiwanie leadówWzrost ruchu na stronie wwwWzrost zaangażowania na na profilach społecznościowychWzrost rozpoznawalności markiRekrutowanie załogiBudowa określonego wizerunki markiBudowa lojalności

    Wymień 3 swoich największych konkurentów na rynku?


    Wymień 3 profile w SM (mogą być z innych branż), które Ci się najbardziej podobają.


    Jakie są najważniejsze cechy Twojej marki? (wymień 3)


    Co chcesz, by kojarzyło się klientowi z Twoją marką?


    Jakie komunikaty w SM są dla Ciebie najważniejsze? (wybierz maks 4)


    informacyjnesprzedażoweedukacyjneemocjonalnezasięgoweRTMreal time marketingspołeczne (marka odpowiedzialna społecznie)okolicznościowez efektem WOW!

    Czy jest coś jeszcze, na co chcesz zwrócić uwagę osobie, która będzie prowadzić Twoje profile?


    Polityka prywatności (RODO)
    Administratorem podanych przez Ciebie w formularzu zamówienia danych osobowych będzie DO IT crew sp. z o.o., ul Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok. Dane będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu. Będziesz mieć prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – na zasadach określonych w art. 16 – 21 RODO. Jeżeli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, będziesz mógł wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu.