3 marca 2021
Fotografia reklamowa wykorzystywana jest głównie w sklepach oraz na stronach internetowych firm. Wysokiej jakości zdjęcia znajdziemy również na wielkoformatowych banerach w przestrzeni publicznej, ulotkach oraz plakatach. […]
Lubisz to?0
24 lutego 2021
Warto korzystać ze sklepu na Facebooku oraz Instagramie z kilku powodów. Jednym z nich jest fakt, że Facebook ucina zasięgi postom z linkiem. Drugim z nich jest […]
Lubisz to?0
17 lutego 2021
Jesteś przedsiębiorcą i trafiasz do agencji marketingowej takiej, jak nasza. Agencja pyta Cię o budżet, a Ty oczekujesz, że Ci coś zaproponują. Porównajmy ten przykład z tankowaniem […]
Lubisz to?0
10 lutego 2021
Kampanie DSA są ważnym elementem każdej strategii reklamowej w Google Ads. Dobrze zoptymalizowane mogą być nie tylko źródłem taniego ruchu i informacji o potencjalnych słowach kluczowych, […]
Lubisz to?0
15 stycznia 2021
„2020 każdemu dał w kość”. Takie lub podobne stwierdzenia pojawiają się w co drugim poście na feedach wielu z nas. Na pewno nie był to najłatwiejszy […]
Lubisz to?0
10 grudnia 2020
Wprowadzenie Case study przedstawia podsumowanie prawie rocznej pracy ze średniej wielkości sklepem internetowym. Dokładna optymalizacja sklepu przed rozpoczęciem kampanii reklamowej i automatyzacji oraz skupienie się na […]
Lubisz to?0
28 października 2020
Wtorek, godzina 12:30, chwila przerwy od pracy. W biurowej kuchni stoi paczka Raffaello, prezent od jednego z klientów. Organizm domaga się cukru. Sięgasz do kartonika, a […]
Lubisz to?0
3 września 2020
Czy próbowałeś kiedyś pizzy cztery pory roku? Jeśli nie, sprawdź ją koniecznie. Jej fenomen polega na tym, że na każdą ćwiartkę pizzy przypadają inne składniki, czyli […]
Lubisz to?0
11 maja 2020
Pandemia COVID-19 wymusiła wiele zmian w naszym codziennym życiu i działaniu wielu firm. Regulacje związane z wdrożeniem bezpieczeństwa spowodowały czasowe zamknięcie wielu firm. Branże restauracyjne czy […]
Lubisz to?0
31 marca 2020
Mój sklep jest zamknięty… co robić?? Pytanie, które otrzymaliśmy w ramach darmowych konsultacji. Zdecydowane NIE! Dla bierności i oczekiwania na poprawę sytuacji. Specyfika klienta: 1. Sprzedaje ubrania […]
Lubisz to?0