Audyt dotychczasowej strategii marketingowej

Audyt dotychczasowej strategii marketingowej

Audyt strategii marketingowej to analiza dotychczasowych działań w zakresie marketingu oraz wizerunku marki bądź produktu. Analizie podlegają również dotychczasowe wydatki na marketing oraz ich efektywność. Dzięki audytowi firmy zewnętrznej firma otrzymuje niezależne dane w oparciu o wyniki, dzięki którym może znaleźć słabe punkty swoich działań marketingowych i wyeliminować je przygotowując bądź aktualizując strategię marketingową.

 

Twoje korzyści

• Niezależna opinia
• Optymalizacja wydatków na marketing
• Likwidacja nieefektywnych działań
•Skorzystanie z nowego punktu widzenia

Nasza oferta

• Audyt wizerunkowy
• Audyt realizowanych działań marketingowych
• Audyt wydatków na marketing
• Rekomendacje w sprawie zmian

Justyna Ostapczuk

Telefon: +48 733 337 990
E-mail: justyna@doitcrew.pl

Formularz kontaktowy