Flash moby

Flash moby

Marketing wiele czerpie z codzienności i już nie raz udowodniono, że to się sprawdza. Przeprowadzane jeszcze kilka lat temu dla zabawy flash moby (błyskawiczny tłum), stały się inspiracją dla przedsiębiorców, którzy upatrzyli w nim sposobu na wypromowanie swoich produktów lub usług.

Siła flash mobów

Dobry flash mob jest wirusowy, tzn. przekazywany różnymi środkami do pozostałych osób. Organizowanie go w miejscach o dużym nasileniu ludzi (rynki, dworce, centra handlowe itp.) to jedynie przedsionek jego dalszej drogi. Choć może się wydawać, że głównymi beneficjentami są osoby, która znajdują się w centrum tych spontanicznych akcji (zarówno “aktorzy” jak i przypadkowy tłum), to są one nagrywane i wypuszczane do sieci, aby tam odbyło się ich “drugie życie”.

Flash Mob przykuwa swą uwagę nietuzinkowością. Gdy nagle ktoś, w tłumie nieznanych osób zaczyna zachowywać się dziwnie (zastyga w miejscu, wykonuje gesty, tańczy itp.), a po chwili kilkanaście innych osób naśladuje jego gesty, nie może to pozostać obojętnym dla niewtajemniczonych. Za każdym razem uczestnikom towarzyszy zaskoczenie i uśmiech. Dlatego też, takie spontaniczne wydarzenia są dobrym sposobem na kampanie reklamowe.

Justyna Ostapczuk

Telefon: +48 733 337 990
E-mail: justyna@doitcrew.pl

Formularz kontaktowy

    Polityka prywatności (RODO)
    Administratorem podanych przez Ciebie w formularzu zamówienia danych osobowych będzie DO IT crew sp. z o.o., ul Przędzalniana 6L, 15-688 Białystok. Dane będą przetwarzane w celu nawiązania kontaktu. Będziesz mieć prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych – na zasadach określonych w art. 16 – 21 RODO. Jeżeli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z przepisami prawa, będziesz mógł wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu.