Eventy

Eventy

Eventy to lubiany przez klientów, ale i przez samych przedsiębiorców środek kontaktu. Ci pierwsi mają możliwość poznać markę z nieco innej strony, spróbować nowego asortymentu czy też porozmawiać z właścicielami firm. Dla samych szefów to szansa na poznanie klienta, dotarcie do szerszego grona i promocję. Dlatego też dobrze jest, aby w biznesplanach uwzględniać takie kwestie jak event.

Jaki powinien być event?

Dobrze zorganizowany, unikalny, niezapomniany - to rzeczy oczywiste. Jeśli dopilnuje się podstawowych parametrów, szansa na osiągnięcie korzyści, jakie event przynosi, wzrastają. Dobrą metodą jest zaproszenie na wydarzenia znanej lub znanych osób, które mogłyby swoim uczestnictwem przyciągnąć klientów. Jednak musiałaby być to osoba powiązana branżowo, ponieważ zwiększa to wiarygodność eventu.

Co za sobą niesie event?

Korzyści jest sporo i nawet jeśli nie są spektakularne, to w znacznej części przypadków, generują wpływy do budżetu firmy. Do najczęstszych zalet eventów należy: zwiększenie świadomości marki, wzrost sprzedaży, rozwinięcie wśród klientów wiedzy o produkcie lub usłudze, zwiększenie bazy kontaktów i klientów czy też możliwość znalezienia promotora marki, czyli tzw. influencera.

Justyna Ostapczuk

Telefon: +48 733 337 990
E-mail: justyna@doitcrew.pl

Formularz kontaktowy