Audyty SEM/SEO

Audyty SEM/SEO

Poprawność funkcjonowania strony internetowej to jeden z gwarantów jej (wysokiego) pozycjonowania. Jej struktura musi być przejrzysta, linki prowadzące właściwe, a stan techniczny w odpowiednim stanie. Jest to ważne zarówno dla osób korzystających z witryny, jak i robotów Google, ponieważ to w dużej mierze od nich zależy pozycja w wyszukiwarce.

Czego dotyczy audyt SEM/SEO?

Audyty SEM/SEO to raport, który uwzględnia parametry wpływające na optymalizację strony. Zawiera on takie aspekty jak: responsywność strony, poprawność opisów znajdujących się na niej, błędy w kodowaniu, linkowanie wewnętrzne czy zawartość adresu URL. W sytuacji konieczności wprowadzenia zmian, swoją pracę będą musieli wykonać więc zarówno programiści, copywriterzy, jak i właściciele firm.

Raport daje obraz tego, jak pod kątem SEO wygląda strona internetowa i to na jego bazie można wdrażać zmiany, które wywindują witrynę w wynikach wyszukiwania. Dzięki audytom można wystrzegać się pewnych błędów hamujących widoczność strony i tym samym ograniczających dotarcie do klientów. Audyt to też wykaz miejsc, w których pisano o firmie bądź jej produktach lub usługach.
 
 

Kiedy przeprowadzić audyt?

 
 
Przy tworzeniu strony internetowej (wówczas można usunąć zawarte w szkicu strony błędy)
 

 
Po jej uruchomieniu
 

 
Po zmianach na stronie
 

 
Po wykryciu spadku w wynikach wyszukiwania
 

 
Analiza działań agencji/osoby odpowiedzialnej za SEO w przypadku ich zmiany.
 

Justyna Ostapczuk

Telefon: +48 733 337 990
E-mail: justyna@doitcrew.pl

Formularz kontaktowy