Audyty marketingowe

Audyty marketingowe

Plan marketingowy, chociażby na pierwszy rzut oka doskonały, w praktyce ukazuje liczne oblicza. Bywają sytuacje, że pomimo zmian w komunikacji w social mediach, wdrożeniu udogodnień na stronie internetowej czy też rozszerzeniu asortymentu liczba klientów nie wzrasta, a wpływy do budżetu stoją w miejscu. Niestety, dzieje się tak często, ponieważ wprowadzane zmiany nie są poprzedzone analizą sytuacji i konkretnymi potrzebami klientów. Aby więc unikać takich przypadków i poznać potrzeby rynku, należy przeprowadzić audyt marketingowy.

Co zawiera się w audycie marketingowym?




Audyt jest dokumentem, w którym zawarte są informacje o sytuacji w firmie oraz przeprowadzanych przez nią działań marketingowych. Dzięki dogłębnej analizie można dowiedzieć się m.in. o:

1
Klientach firmy i kim oni są
2
Celach przedsiębiorstwa i sposobach ich realizacji
3
Stanie działu marketingowego i to, jak przebiega tam komunikacja
4
Jakości podejmowanych działań marketingowych i ich skuteczności
5
Konkurencji firmy
6
Analizie SWOT

Justyna Ostapczuk

Telefon: +48 733 337 990
E-mail: justyna@doitcrew.pl

Formularz kontaktowy