Audyt wizerunku w sieci

Wizerunek marki

Wizerunek marki w Internecie to obecnie priorytetowa sprawa, o którą powinno dbać się taki skrupulatnie, jak o budżet. Aby działania marketingowe, jakie zamierza się podjąć, były efektywne, trzeba wiedzieć, co się o marce mówi i myśli. A że Internet jest obecnie medium, które kumuluje niemal wszytskie opinie, to należy je wszystkie zweryfikować, w czym przydaje się audyt

Co daje audyt wizerunku?

Współczesny Internauta szuka w sieci wszystkiego. I docenia te miejsca, w których znajdzie najwięcej potrzebnych mu informacji czy też pożądany przedmiot. Oferujący różne usługi czy produkty przedsiębiorcy muszą dbać o to, aby to ich firmę wybrał użytkownik i tym samym wyrobił sobie jak najlepsze zdanie o niej. Dlatego też, przed podjęciem działań promocyjnych, to przeprowadzenie audytu powinno zostać wdrożone jako pierwsze. Za jego sprawą można podjąć właściwe decyzje marketingowe, które uwzględnią opinie o marce, jakimi zostanie wypełniony raport z audytu. Mogą one stać się także podstawą do zainicjowania nowych przedsięwzięć, ale też i działań antykryzysowych.

Gdzie sięga audyt?

Dobrze opracowany i przeprowadzony audyt dotrze wszędzie tam, gdzie Internauci mogą zostawiać i zostawiają wzmianki o marce: portale internetowe, fora, blogi, media społecznościowe itp. Pomocne są w tym narzędzia SEO i SEM.

Justyna Ostapczuk

Telefon: +48 733 337 990
E-mail: justyna@doitcrew.pl

Formularz kontaktowy