Analiza dotychczasowej strategii

Analiza dotychczasowej strategii

Wiele firm planując swoje działania biznesowe inspiruje się innymi markami, często też obserwując dobrze radzącą sobie na rynku konkurencję. Ich właściciele uwzględniają więc to, co ich zdaniem dobrze rokuje i podąża śladem opracowanych strategii. Są też i takie firmy, które starają się być oryginalne w swych poczynaniach i stosują niekiedy nietuzinkowe praktyki. Skutki każdego z tych podejść są różne, niektórym opłaca się bycie ostrożnym, innym natomiast ryzykownym. Analiza dotychczasowej strategii to obraz takich działań i ich efektywność. Na podstawie takich raportów można opracować nowy i skuteczniejszy biznesplan.

Co daje analiza dotychczasowej strategii?

Efektywność zabiegów marketingowych jest niekiedy trudno obiektywnie określić dla samych przedsiębiorców, a analiza dotychczasowej strategii może to ułatwić. Dzięki niej, można zweryfikować działania, które rzeczywiście wpływają na klientów oraz te, które nie wywołują u nich jakichkolwiek reakcji. Analiza uwzględnia m.in. aspekty związane ze stosunkiem klientów do produktów i usług oferowanych przez firmę. To dobry sposób na poznanie swoich mocnych i słabych stron.

Justyna Ostapczuk

Telefon: +48 733 337 990
E-mail: justyna@doitcrew.pl

Formularz kontaktowy